zaterdag 2 april 2011

Leuke webshop: Studio Stationary


Ook al ken ik inmiddels best een aantal stationary webshops, iedere keer als ik zie dat er weer een nieuwe is geopend maakt mijn hart een sprongetje en kan ik niet wachten om als een gek door de shop te struinen om te zien wat voor 'schatten' er te vinden zijn. Een van mijn vers ontdekte online winkeltjes is Studio Stationary. In deze webwinkel vind je een bijzonder vrolijke verzameling stationery en papierwaar van over de hele wereld! Om je vast een indruk te geven heb ik wat van mijn favoriete producten op een rijtje gezet. Om zelf rond te neuzen hoef je alleen maar even hier te klikken. PS. op het moment krijg je bij iedere bestelling een memoblokje cadeau!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...