donderdag 21 april 2011

Fotografie @ Deventer

Gisteren ben ik samen met een redacteur naar Deventer gegaan (best een eindje vanaf hier!) voor een shoprubriek die in juni wordt geplaatst. Om kwart over tien waren we op het station en al aangekomen in het centrum ploften we al snel op een terrasje neer om wakker te worden met een latte machiato en ondertussen een route te bedenken waarbij we alle leuke kleine winkeltjes zouden meepikken.

Het was echt een prachtige dag om buiten te zijn (warm, zonnig en strakblauw) en ik was dan ook blij dat ik mijn teenslippers in mijn tas had gegooid zodat ik mijn winterse laarzen na een paar uurtje kon uittrekken en zomers op slippertjes de wandeling kon vervolgen. Deventer is een ontzettend gezellige stad met heel veel leuke (kleine) winkeltjes!

Het stikt er van de cadeauwinkeltjes met de meest leuke hebbedingen en ook zijn er volop winkeltjes met woonspullen en accessoires en zit er op bijna elke hoek wel een zaakje met brocante. We hebben heerlijk gelunchd in een theetuin (het ultieme vakantiegevoel!) en veel leuke shops ontdekt die worden opgenomen in de productie. Kortom, het was een zeer geslaagde dag en ik raad je zeker aan om een keer naar Deventer te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...