donderdag 7 april 2011

Sam Friday opent winkel

Tot voor kort had ik nog nooit van Sam Friday gehoord maar toen ik een kijkje ging nemen in deze webshop werd ik blij. Deze shop doet me namelijk een beetje denken aan de spaanse keten Oysho (een van mijn favo shops in Spanje), die ondergoed, accessoires en homewear verkoopt. Leuk om te weten is dat Sam Friday een shop van eigen bodem is en dat er naast de webshop een ware Sam Friday winkel geopend gaat worden in de Leidsestraat in Amsterdam, en wel op 20 april aanstaande! Je kunt nu vast even in de webshop rondneuzen om te zien wat voor items (ondergoed en homewear) dit merk verkoopt en hieronder lezen waar Sam voor staat. Leuk he!? Sam Friday is een fris nieuw merk in intimate apparel: underwear, lingerie en hangout wear zoals Tees, Hoodies en sweatpants. Sam vult het gat tussen oubollige, klassieke lingerie en jong, sportief underwear. Sam maakt modische, betaalbare, sexy en stylish intimates van hoge kwaliteit voor actieve vrouwen en mannen. Sam is jong, actief, ambitieus en zelfverzekerd.

1 opmerking:

  1. Oh wat leuk zeg! Ik kende het eerlijk gezegd ook niet, maar het ziet er fantastisch uit!

    Leuke naam ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...