zaterdag 2 juli 2011

Dagje Antwerpen


Zoals al eerder deze week schreef ben ik gisteren een dagje naar Antwerpen geweest. Het was een perfecte dag: geluk met de treinen (slechts een kleine 5 minuten wachten voordat ie kwam op zowel de heen- als terugweg), mooi weer (lekker zonnig met een beetje wind en dus niet te warm en niet te koud), solden (shoppen voor weinig) en drie keer heerlijk op verschillende terrasjes in de zon gezeten (onder andere bij mijn favoriet: Lombardia www.lombardia.be).


Zowel vriendin C. als ik waren goed geslaagd. Ik heb een leren tas gekocht in een oudroze tint bij Zara, een mooi zwart basic shirt bij COS, bij Mango een lichtroze blazer, een korte broek en een t-shirt en bij The Body Shop twee potten Africa body Butter en een pot Africa hand & foot butter (helaas gaan de Spa Wisdom lijnen eruit en daarom zijn alle producten uit deze vier lijnen nu afgeprijs. Ik moest natuurlijk mijn favoriete bodybutter even inslaan zodat ik er de komende tijd nog van kan genieten). Wat verder leuk is om te weten (mocht je dat nog niet weten althans) er zitten ook heel veel leuke kleine winkeltjes buiten de grote hoofdstraat. Je vindt deze onder andere in de Nationalestraat en de straatjes die daar omheen liggen. Hierbij ook meteen wat foto's van gisteren.

1 opmerking:

  1. Leuke foto's Daan! En wat had je een gave broek aan!! Heel stoer!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...