maandag 19 september 2011

Beauty musthave: Tweezerman wimperkruller


Ik gebruik geen wimperkruller maar de afgelopen jaren heb ik er geregeld aan gedacht om er toch eens eentje aan te schaffen. Toch is het er nooit van gekomen om er eentje te kopen. Enerzijds omdat het 's ochtends nog meer tijd kost en ik vind dat ik al genoeg voor de spiegel sta, en anderzijds omdat ik me afvraag of het resultaat niet van hele korte duur is. Volgens mij zie je er na een uurtje niets meer van en zitten je wimpers weer gewoon zo als voor het gebruik van de kruller. Of ben jij toevallig een gebruiker die nu een fantastisch positief verhaal klaar heeft? Ik hoor het graag! ;)

Waar ik naartoe wilde is de wimperkruller die ik net in het magazine van Douglas zag staan. Een inklapbare variant van kunststof van het merk Tweezerman (je weet wel, van die geweldige pincetten). Door de mooie omschrijving (die ik overigens ook in diverse webshops op internet las) ben ik eigenlijk al voor 80% om. Ik weet dan ook al zeker dat als ik 'm ergens zie liggen ik er niet eens meer over na hoef te denken en er meteen mee naar de kassa wandel. Deels om de mooie omschrijving en ook omdat dit exemplaar er minder eng uitziet dan zo'n variant van metaal, daarbij kost hij maar rond de 10 euro, dus dat is niks als ie doet wat ie belooft ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...