maandag 19 september 2011

Beauty tip: Rituals Face Lift



Hier meteen nog een bericht met een beauty insteek. Vandaag ben ik heerlijk een dagje vrij en omdat ik 's ochtends plots zin had om uitgebreid te home-spa-en (ik verzin de werkwoorden waar je bij staat) besloot ik eens uitgebreid aan de slag te gaan met maskers, scrubs, nagellak en meer fijne beauty ritueeltjes.

Ik had nog een masker liggen dat ik een keer bij Rituals had meegepakt. Misschien ken je ze wel, zo'n kartonnetje met daarin 2 mini producten waar je precies voor een keer genoeg aan hebt. Eerder had ik de variant voor je voeten al uitgeprobeerd (echt een aanrader!) en dit keer was het de beurt aan de '1o minute face lift'. Na een uitgebreide scrubbeurt met mijn eigen scrub heb ik eerst 'step 1' op mijn gezicht gesmeerd en 15 minuten laten intrekken. Dit was een lichtgroene substantie die heerlijk rook naar onder andere avocado. Tijdens het smeren was ik er al over uit: dit was fijn spul en hier wil ik de complete verpakking (een tube) van hebben. Ik heb het trouwens over de 'Awareness - deep purifying fascial mask', waarvan de hoofdbestanddelen klei en avocado zijn.

Na een kwartier heb ik het goedje er afgespoeld en werd het tijd voor 'step 2', het 'Awareness - intensive moisturising fascial mask' met daarin onder andere honing en rijstmelk. In eerste instantie was dit geen pretje, het prikte! Dit kwam natuurlijk omdat ik al gescrubd had en al een reinigend masker had gebruikt. Maar na een paar minuten ging het prikken weg en na 15 minuutjes kon ook deze variant worden verwijderd.

Het resultaat? Een heel schoon en zacht huidje! Ik heb al heel wat verschillende gezichtsmaskers geprobeerd maar tot nu toe vind ik dit echt een van de fijnste, vooral step 1 was echt heerlijk! Mocht je binnenkort een bezoekje aan Rituals brengen dan raad ik je zeker aan om zowel dit pakketjes als de variant voor voeten mee te pakken! Ik geloof dat ze 2,95 per stuk kosten dus dat is een fijne prijs om het een keertje uit te proberen. Mocht je ook tevreden zijn dan kun je, zoals ik al vertelde, de grotere verpakkingen aanschaffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...