zondag 18 september 2011

Soaked in Luxury winterjas



Pas geleden vertelde ik al dat ik een mooie jas voor het najaar had gekocht bij Jutka & Riska. Het was liefde op het eerste gezicht ;) en ik kan niet wachten totdat het koud genoeg is om een aan te trekken! Verder zit ik eigenlijk nog helemaal niet op herfstachtig weer te wachten hoor! Aanstaande donderdag vlieg ik namelijk naar Florence om (hopelijk!) nog wat zonnestralen op te vangen! Inmiddels heb ik er een foto van gevonden dus hierbij dan mijn nieuwe jas! (en daarbij een blurry foto waar ik 'm aan heb) :) Hij is van het Scandinavische merk Soaked in Luxury (kende ik nog niet, dus dit was een zeer aangename kennismaking). Het donkerblauw is weer eens iets anders dan zwart, waar ik vaak voor kies. Daarnaast is het een lang model met ceintuur en zitten er roesjes aan de zijkanten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...