maandag 17 oktober 2011

Beautytip: Cooling Eye Illuminator

Sephora blijft een van mijn favoriete winkels want ik ben gek op beauty spulletjes en ze hebben er regelmatig fijne aanbiedingen. Nu kreeg ik drie weken geleden een velletje met 25% korting stickers en dat was natuurlijk een mooie reden om weer even langs te gaan om mijn favoriete cosmetica in te slaan.

Met de producten die ik wilde halen in mijn hoofd liep ik recht op mijn 'doelen' af en hoopte zo niet in de verleiding te komen om nog meer mee te nemen. Mislukt! Toen ik bij de stelling met Estee Lauder gezichtsverzorgingsproducten stond ging het mis. Mijn oog viel op een bordje waarop 'nieuw' stond en een kleine tube die er achter stond. Wat was dat voor moois? Na wat op mijn hand te hebben gesmeerd vroeg ik de verkoopster wat het precies was (scheelt weer lezen en meestal hebben ze een geweldig praatje klaar waardoor ik direct het idee krijg nog gelukkiger te worden door het product aan te schaffen). Dit laatste moet je niet zo serieus nemen maar als je al bijna zeker weet dat je iets wilt hebben en er komt vervolgens een geweldig verhaal, ja dan is de keuze voor mij gewoon veel sneller gemaakt ;)

In dit geval was dat echter niet zo. Het verhaal was fantastisch, daar lag het niet aan. Het was de prijs en het feit dat mijn kortingsstickers al een bestemming hadden, namelijk de producten die al in mijn mandje zaten. De volle mep betalen terwijl ik de rest met 25% korting kreeg vond ik geen prettig idee. Bovendien mocht ik van mezelf eigenlijk niets anders kopen dan de spullen waar ik voor kwam. Tja... Voordat ik het doorhad begon ik een stamelend verhaaltje op te hangen tegen de verkoopster. Over hoe fijn het product me leek maar dat ik nu een beetje twijfelde over wat ik zou nemen gezien het feit dat ik niet genoeg stickers had. "Ooooh" zei ze. "Dan krijg je die ook wel gewoon met korting hoor". Waarop ik vrijwel direct zonder verder na te denken riep ''oke, dan die ook graag!".

En daardoor ligt de Idealist Cooling Eye Illuminator nu hier voor me op mijn bureau. Spijt heb ik er in ieder geval niet van. Wat een ontzettend fijn product! Je kunt 'm zowel 's avonds als 's ochtend gebruiken en het deel dat je op de huid onder je oog drukt voelt altijd heel koud aan. Wat ie doet? Hij helpt een vermoeide blik tegen te gaan door donkere kringen en vochtophopingen te verminderen. Daarnaast heeft de crème een mooie gloed, een beetje parelmoerachtig. Na het gebruik voelt je huid ook superzacht aan. Ik heb 'm nu een aantal dagen gebruikt en ben fan! Door het frisse effect is het ook een goede afwisseling voor de Touche Eclat van YSL, die ik persoonlijk ook vrij regelmatig gebruik. Uitproberen? Wacht dan even tot Sephora weer een kortingsactie heeft want daarmee bespaar je al snel veel geld. Op de hoogte blijven van deze acties kan via de Sephora Twitter of Facebook page.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...