maandag 3 oktober 2011

Book to buy: 10WYS



Onlangs vertelde ik al dat ik ZIN, lust in je leven door schrijven van Geertje Couwenbergh aan het lezen was. Inmiddels heb ik het boek uit en ik raad iedereen aan het te lezen want of je nu wel of niet van plan bent (meer) te gaan schrijven het geeft wel fijne inzichten en vooral de eerste week na het lezen kijk je (althans zo heb ik dat ervaren natuurlijk) anders tegen bepaalde dingen aan. Daarnaast is het geen dikke pil en is het vlot en grappig geschreven waardoor het snel wegleest.

Nu kwam ik er vorige week achter dat deze schrijfster nog een ander boek op haar naam heeft staan en wel 10WYS. Na mijn enthousiasme over de titel die ik van haar gelezen heb, besloot ik al snel om 10WYS direct te bestellen. Een aantal dagen geleden mocht ik alweer een pakketje (ja, ik houd van pakketjes. Zelfs als ik weet wat er in zit) in ontvangst nemen met daarin mijn nieuwe leesvoer.

Wauw! Een vierkant kleurrijk boek dat vol staat met leuke illustraties en waarvan de vormgeving je direct aanspreekt. Hoe het met de inhoud zit? Ik heb heb tot nu toe slechts een paar bladzijden gelezen, maar wat ik gelezen heb spreekt me erg aan. Hieronder heb ik even de algemene beschrijving van het boek geplakt zodat je kunt lezen waar het ongeveer over gaat. Het boek kost 19,90 en is op diverse websites te bestellen.


Vergeet succes en zelfs geluk: WIJSHEID is het nieuwe statussymbool van Generatie Y! Maar...wat is wijsheid?Ons leven is geweldig, maar soms ook pijnlijk. Wat maakt liefde zo lastig? Hoe kunnen we betere keuzes maken? Hoe gaan we om met ziekte, ouderdom en dood? Hoe kunnen we mindblowing sex hebben en tegelijkertijd de wereld redden? We zijn verward!Door onze wijsheidsspieren te trainen gaan we deze verwarring te lijf. In 10WYS (generatie Y +wijsheid) staan tien grote levensthemas centraal, van sexualiteit, pijn en geld tot spiritualiteit en liefde. Ontketen je eigen WYSheidsrevolutie met deze verfrissende mix van boeddhistische inzichten en praktische lifestyletips!

Kijk voor meer informatie op: www.10wys.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...