zondag 23 oktober 2011

Book to buy: Dit wordt jouw jaar



Deze week viel mijn oog vanuit de bus op een abri poster met daarop het nieuwe boek van Ben Tiggelaar: 'Dit wordt jouw jaar!' Leuk voor een Book To Buy dacht ik zo. Ik heb het eerdere werk van Ben Tiggelaar, 'Dromen, Durven, Doen', in mijn boekenkast staan en vond dat een erg goed boek vol bruikbare tips en voorbeelden waar je echt iets mee kunt. Ik ga er op basis daarvanvanuit dat ook deze nieuwe titel erg bruikbaar kan zijn.

Ook in dit nieuwe boek staan weer volop tips en adviezen en worden onder andere de onderstaande vragen uitgebreid besproken.

Hoe zorg je dat de komende twaalf maanden van je leven écht gaan tellen?

Hoe ontdek je wat jouw persoonlijke definitie van geluk en succes is?

Welke technieken helpen je van mooie voornemens naar echte resultaten?

Hieronder nog even de algemene beschrijving van 'Dit wordt jouw jaar'. Het boek kost 14,95 en is onder andere via Bol te bestellen.

Elk jaar willen miljoenen mensen hun werk- en privéleven een positieve impuls geven. Een stap vooruit in je loopbaan; je beter in je lijf voelen; een betere balans tussen werk en thuis. Veel mensen falen, maar een klein deel slaagt wél. Wat doen deze mensen anders dan de rest? Wat zeggen onderzoekers hierover? En welke praktische tips gaan je helpen om van de komende twaalf maanden jouw jaar maken?

De opvolger van Ben Tiggelaars bestseller Dromen, Durven, Doen. Inspirerend, nuchter, praktisch, humoristisch en supermotiverend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...