vrijdag 14 oktober 2011

Win een Risjebo sleutelhanger



Deze week kwam ik erachter dat mijn sleutelbos uit slechts 1 sleutel bestaat. Hoe het dan een ‘bos’ kan zijn? Nou, er hangen 5 sleutelhangerringen aan (geen idee hoe dat ooit zo gekomen is) en daarnaast hangen er drie sleutelhangers aan waaronder eentje met een muntje voor een boodschappenkarretje (ik besef me nu ik dit typ dat ik die al zo’n vier jaar heb, maar nog nooit heb gebruikt). Mijn sleutelbos ziet er dus niet heel bijzonder uit terwijl het een van de dingen is die ik echt elke dag of soms zelfs meerdere keren per dag gebruik!

Herkenbaar? Dan is het tijd om die van jou eens op te leuken! Daarom geef ik vandaag twee schattige sleutelhangers weg van de webshop Risjebo.nl, een shop waar je onder andere terecht kunt voor leuke kraamcadeautjes en wenskaarten. Deze hangers fleuren jouw bos niet alleen op, ze zijn ook van een fijn formaat waardoor je je sleutels binnen no time uit je tas graait (handig voor iedereen die net als ik van XL bags houdt).


Meedoen?
Ik geef een sleutelhanger weg met een vogeltje en een met een hondje. Als je wint mag je zelf de kleur/print kiezen van het assortiment dat op Risjebo.nl staat. Daarnaast krijgt iedereen die wat bestelt bij Risjebo.nl 10% korting door de code ‘little’ in te vullen bij het bestellen. Meedoen kant tot en met maandag 17 oktober door je naam, adres en het antwoord op de onderstaande prijsvraag te mailen naar: sodifferentthanbefore@hotmail.com.
Hoeveel verschillende wenskaarten zijn er bij Risjebo te koop?

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...