woensdag 12 oktober 2011

George



Afgelopen maandag ben ik naar het concert van George Michael in Ahoy geweest. Nu zal een deel van jullie misschien niet eens weten wie dat precies is en zal een deel denken: why?! Maar goed ik kom er openlijk voor uit: I LOVE GEORGE! En nee, ik ben geen hysterische fan! Ik vind zijn muziek gewoon fantastisch, en dan met name de reeks bekende nummers! Ik doel hiermee ook gelijk Wham waar hij natuurlijk ook deel van uit maakte. Het begon al toen ik heel klein was. Toen ik een jaar of vijf/zes was speelde mijn vader mijn favoriete liedje van toen (Faith) na en dan zong ik een aantal woorden uit volle borst mee (waarvan de helft jaren later niet eens echt Engelse woorden bleken te zijn, haha).

Al jaren hoopte ik op een concert van George. Nu ik het een beetje had opgegeven (een tijd geleden had mijn nicht, die ook liefhebber is, al eens gekeken voor kaartjes maar die bleken toen echt ontzettend duur te zijn waardoor we het al snel lieten voor wat het was). En vorige week viel mijn blik plots op een Facebook berichtje waarin iemand kaartjes aanbood voor nog minder dan de kostprijs! Dit was een teken!

Ik wist niet hoe snel ik een mail moest sturen. En daarna is het snel gegaan. Vier dagen later zat ik samen met mijn nicht op een uitstekende plek in Ahoy en genoot ik van een geweldig concert. Het was echt een van de meest bijzondere uit mijn leven en ik ben dan ook blij dat ik zo onverwachts toch nog een concert van de beste man heb kunnen bijwonen ;)

2 opmerkingen:

  1. Wake me up, before you go go! Maar ook You gotta have faith! Ik ben met George opgegroeid, dankzij mijn moeder :)

    Wat leuk dat je naar het concert bent gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stiekem is George ook goed hoor! Vind ik dan (A).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...