vrijdag 14 oktober 2011

Pink Ribbon Magazine 2011



Ook dit jaar ligt er weer een nieuw Pink Ribbon magazine in de winkel waarmee je, als je er een koopt, de strijd tegen borstkanker steunt. Het tijdschrift kost 5.95 en dit complete bedrag gaat naar stichting Pink Ribbon.

Het nummer van 2011 staat compleet in het teken van 'bewegen'. Vorige week kocht ik 'm en ik moet zeggen dat ik het tot nu toe best lastig vind om het te lezen. Er staan namelijk volop aangrijpende en confronterende verhalen en feiten in. Tot nu toe heb ik een aantal stukken gelezen en bewaar ik 'm zodat ik er af en toe eens iets uit kan lezen want in een keer is (voor mij) een beetje zwaar. Hoe dan ook heb ik wel een kleine bijdrage kunnen leveren door het magazine, waaraan veel mensen met liefde vrijwillig hebben meegewerkt, te kopen. Door dit berichtje hoop ik jou er, indien je 'm nog niet hebt gekocht, even attent op te maken dat je 'm de rest van deze maand nog kunt aanschaffen bij onder andere Bruna, AKO, AH maar ook online via deze site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...