zondag 2 oktober 2011

Smash Book ontvangen



Na een heerlijke vakantie in Italiƫ lag er bij thuiskomst een pakketje uit Amerika op me te wachten: mijn Smash Journal en de extra materialen (stickers, een soort boekenlegger, zakjes) die ik had besteld voordat ik op vakantie ging. Na het papier er binnen no time te hebben afgescheurd kon ik 'm dan eindelijk in het echt bewonderen. Hij was nog leuker dan dat ik had gedacht dus ik ben heel blij dat ik 'm heb aangeschaft. Het boek oogt van zichzelf al erg 'gezellig' door de vrolijke kleuren, tekstjes en tekeningen die erin staan. Dezelfde avond nog heb ik direct een pagina gevuld met behulp van gekleurde stiften en wat andere leuke applicaties. Ook heb ik na het openen direct wat foto's gemaakt van de inhoud. Komen ze!


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...