dinsdag 15 december 2009

Cd-tip: The Fame Monster

The Fame Monster is de nieuwste cd van Lady Gaga en ligt sinds twee weken in de winkel. Ik heb 'm nu een paar keer beluisterd, en ik moet zeggen dat ik het, tegen mijn verwachting in, een heel leuk album vind. Ik vond het nummer Paparazzi (die echt te vaak op de radio was) namelijk helemaal niks, en mede daardoor had ik eigenlijk niets met de muziek van Stefani Joanne Angelina Germanotta (nu snap ik waarom ze Lady Gaga als artiestennaam heeft gekozen ;)). Nu ik het album zelfs op mijn iPod heb gezet, ben ik nog steeds niet weg van het nummer Paparazzi, maar op dit dubbelalbum staan zeker een flink aantal nummers die wel erg leuk zijn! Mijn favorieten: Retro Dance Freak (hieronder te beluisteren) & Brown Eyes. Het album is hier >>> te koop voor € 19,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...