zaterdag 12 december 2009

W.I.C. collectie van Herôme


Heb even snel een nagel gelakt. Let niet op de niet netheid ;)

Een paar dagen geleden zette ik een aantal verschillende grijze nagellak op een rijtje, waaronder een erge mooie tint van M.A.C.. Vandaag was ik in Utrecht waar ze een M.A.C. store in de Douglas hebben, en uiteraard ben ik even gaan kijken ;). Helaas hadden ze maar een paar kleurtjes en niet die grijze die ik zocht. Maar... Ik heb bij de Douglas wel een andere mooie gevonden die er erg op lijkt! Hij komt uit de World Inspired Colours collectie van Herôme. Deze W.I.C. collectie ligt sinds oktober in de winkels (nog vrij nieuw dus) en bestaat uit wel 79 trendy kleuren! Iedere lak heeft de naam van een wereldstad, en ik heb vandaag Nairobi aangeschaft, een mooie matte grijstint. Benieuwd naar de andere kleuren? Bekijk ze hier >>> Ohja, ze zijn trouwens erg goedkoop, slechts € 6,95.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...