maandag 28 december 2009

Gespot: Monikapolitan.com!

Je kent het vast wel. Je ontdekt een webshop met spulletjes waarvan je meteen denkt: HEBBEN! maar nog geen twee seconden later besef je dat het een buitenlandse shop is en dat ze misschien niet naar ons kikkerlandje verzenden (oooh no!). Ik had dus net zo’n moment. Ik was @ Monikapolitan.com en zag daar al direct allerlei gave gadgets en fantastische fashionitems. Al snel bedacht ik me dat ik dus eerst even moest checken of ik überhaupt wel kon bestellen (er na het vol laden van je mandje achterkomen dat je niet kunt bestellen is nogal een domper kan ik je vertellen). Maarrrrrr, luck was on my side! Al snel zag ik namelijk in koeienletters 'WORLDWIDE SHIPPING' staan. Ook kun je betalen via PayPal. Woehoe, nice! Tijd om verder te gaan rondneuzen in de store dus. En daar zag ik héél véél (betaalbaar) leuks. Hieronder een uitgebreide indruk van de producten van Monikapolitan.com >>>


1 opmerking:

  1. WAT een goede site! Heb je die Kawaii Knitted Panda Shorts gezien? Haha, echt grappige dingen staan erop.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...