woensdag 9 december 2009

Getest: SEPHORA Lash Stretcher

Dat ik een groot fan ben van de Sephora heb ik al verteld. Maar wat ik nog niet vertelde, is dat je bij je aankoop (meestal) een of meerdere testers krijgt (make up, cremes of geurtjes). En daar word ik altijd erg blij van! Op die manier kun je namelijk dingen uittesten die je anders misschien nooit zou kopen en bovendien kun je checken of het iets voor jou is ja of nee.

Bij mijn laatste aankoop kreeg ik een mini mascara: de SEPHORA Lash Stretcher. Ik heb inmiddels al heel wat mascara's kunnen testen via m'n werk, maar over de meeste ben ik niet zo te spreken (ik zelf heb al heel lang de Maybelline: Volum' Express turbo boost). Een gewoon borsteltje (in plaats van bijvoorbeeld zo'n kammetje) vind ik echt een must. Verder vind ik het heel belangrijk dat er na een uurtje geen zwarte puntjes/korreltjes op je gezicht zitten (waarbij een poging tot weghalen meestal leidt tot zwarte strepen). Blijkbaar laten veel mascara's gedeeltelijk los als je je oogleden beweegt. Nou dat heeft deze dus allemaal NIET! Het borsteltje is perfect, de geur doet me denken aan de vroegere haarmascara's (ik vind dat een voordeel, nostalgie!) en ik heb tot nu toe nog geen zwarte puntjes gespot! Wat mij betreft een dikke acht voor de SEPHORA Lash Strecher die ongeveer € 15,- kost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...