maandag 15 maart 2010

Beauty: Villa Roma Old Pink

Ok, i'm in love! Op het moment dat ik 'm zag dacht ik: wat zou ik blij zijn als hij van mij was! Vooral om aankomende zomer mee te pronken in de stad, op het strand of eigenlijk overal! Even voor de duidelijk: ik heb het over een tas ;), en wel een suede exemplaar van AntiChic die ik vandaag heb gezien in de tassenwebshop It-bag.nl. Is het geen beauty?? Die kleur alleen al! En het formaat is ook fijn (sinds ik gewend ben geraakt aan grote tassen kan ik niet meer terug naar kleinere modellen, daar past echt veel te weinig in). Het prijskaartje is iets om minder blij van te worden, hij kost namelijk € 249,-. Wat nog leuk is om te weten voor iedereen die It-bag nog niet kent: ze verkopen heel veel soorten tassen van diverse merken, dus je vind er al snel een exemplaar waarvan je denkt: hebben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...