donderdag 11 maart 2010

By 1OAK

Normaal gesproken ben ik niet zo weg van Nederlandse webshops die zelfgemaakte sieraden verkopen (de meest mooie dingetjes zie ik meestal in buitenlandse shops die niet naar ons kikkerlandje versturen). Niet dat ik ze allemaal ken natuurlijk, maar vaak ontbreekt er iets aan, een bepaalde wat duurdere en stijlvolle uitstraling ofzo (daarmee bedoel ik niet dat het duur hoeft te zijn, maar sommige dingen ogen gewoon zo 'nep' en 'goedkoop'). Wat voor mij verder meespeelt zijn de materialen die er gebruikt zijn, persoonlijk betaal ik namelijk liever iets meer voor mooie materialen, omdat dat er vaak net even mooier uitziet, en bovendien is de kans groter het langer mooi blijft. Maar goed ik hoor je denken: wat is punt? Nou, ik heb zojuist een geweldige Nederlandse webshop gespot met prachtige sieraden voor een fijne prijs! Het label heet By1OAK (1OAK staat voor One Of A Kind) en in de gelijknamige webshop worden allerlei handgemaakte sieraden verkocht. Geloof me, als je een echte sieraden lover bent dan word je erg blij van deze online store! Hierboven heb je al wat van mijn favorieten items kunnen bekijken, maar mocht je nieuwsgierig zijn naar de rest van de collectie dan kun je hier >>> een kijkje nemen in de shop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...