dinsdag 9 maart 2010

Guilty or not?

De mensen die mij kennen weten natuurlijk dat ik een lieve schat ben ;) haha (nee hoor, ook ik heb slechte kanten). De mensen die me niet kennen verwachten denk ik dat ik een doodnormaal onschuldig meisje ben gezien mijn meisjesachtige roze blog. Nou dan zullen jullie verbaasd zijn over hetgeen dat ik nu ga melden... Ik moet voor de rechtbank verschijnen! Vandaag lag er een brief op de mat en woensdag 26 maart (daar gaat weer een van mijn vakantiedagen!) word ik verwacht. Nou great! Moord? Mishandeling? Een overval? Welnee! Ik zal niemand gaan vervelen met een uitgebreide en vrij saaie uitleg, maar ik kan je wel vertellen dat het om niets ernstigs gaat. Met een beetje pech ben ik alleen nogal veel van mijn eerlijk verdiende centjes kwijt... Tja we zullen het zien! De wereld zal in ieder geval niet vergaan dus dan vind ik dingen al snel best (althans dat probeer ik mezelf altijd wijs te maken, omdat ik wil PROBEREN me niet druk te maken om dingen die niet van levensbelang zijn). Mochten jullie na 26 maart dus niets nieuws meer zien verschijnen op Little DNLL dan weet je dat het verkeerd is afgelopen... Ik dacht ik meld het maar even. (Dat laatste was natuurlijk een joke). Ohja ik heb de cd van Caro Emerald (die op mijn wishlist stond) en ik kan je vertellen dat ie echt heel erg goed is! Een bepaalde sound die mij op een of andere manier een echt voorjaarsgevoel bezorgd. Dus wie weet is het ook iets voor jou! :)

2 opmerkingen:

  1. what did you do? 8|

    Alles goed met je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my god, what happened? Ik kom donderdag (met agenda dit keer ;-) ff buurten. x Lot

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...