woensdag 10 maart 2010

Nieuwe geur: SJP NYC

Meestal ben ik niet zo weg van geurtjes die gekoppeld zijn aan een celebrity, maar toen ik het luchtje SJP NYC zag was het eerste wat ik dacht: leuk! En dat komt met name door de opvallende verpakking (en bovendien heb ik 'm nog niet geroken). Hierboven kun je het flacon bewonderen, vrolijk flesje he? Sarah Jessica Parker brengt dit parfum uit onder haar alter ego Carrie Bradshaw, en de campagne heeft dan ook een volledige SATC uitstraling, compleet met Carrie (SJP) op high heels en in een prachtige jurk @ New York City. Alhoewel ik van mening ben dat een geur niet in woorden te beschrijven is hier toch een korte algemene beschrijving: SJP NYC is een bruisende, brutale en chique geur waarin onder andere Italiaanse mandarijn, rum aroma en gardenia (dit moest ik even Google-en maar het is Jasmijn) in verwerkt zijn. De SATC feeling en de verpakking roepen een bepaald hebberigheidsgevoel in me op ;) maar de geur zal toch echt de doorslag moeten geven... Ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...