dinsdag 9 maart 2010

Wicked World - Laura Jansen

Vandaag zat ik de hele dag met een bepaald liedje in m'n hoofd, namelijk: Wicked World. Wat hoogstwaarschijnlijk komt doordat ik van het weekend online een aantal afleveringen van Floor Faber heb gekeken (het nummer is namelijk de soundtrack van de serie). Ik besloot 'm net op te zoeken en het blijkt een liedje van Laura Jansen (wie is dat? Of heb ik onder een steen gelegen?) te zijn. Misschien ken je het, misschien ook niet. Hieronder kun je 'm in ieder geval even beluisteren als je het leuk vindt. Vrolijk he? :)


1 opmerking:

  1. Da's een Nederlands meisje die het in de VS probeert te maken (en dat lukt d'r aardig!).

    'Single girls', is ook van haar...
    En natuurlijk DE nieuwe versie van The Kings of Lion's 'Use Somebody' http://www.youtube.com/watch?v=rBzcOUOY5YY

    Als je die hoort, weet je het wel!

    xx Marieke
    p.s. werd aangetrokken door een tweet van je, vandaar mijn bezoekje aan je weblog :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...