zaterdag 27 maart 2010

MAC & Sephora spulletjes


Klik op de afbeelding voor een vergroting

Ik heb de afgelopen dagen weer een paar mooie beauty spulletjes aangeschaft! Zoals ik pas vertelde had de V&D namelijk een goede aanbieding waarbij je drie producten van Sephora kon uitzoeken voor maar 10 euro! Daar heb ik natuurlijk even van geprofiteerd ;) Verder wilde ik al een tijdje de Studio Sculpt foundation van MAC uitproberen. Gisteren heb ik deze gehaald bij de Bijenkorf in Amsterdam, waarbij ik gelijk in de verleiding kwam om nog wat mooie dingen van MAC mee te nemen. Zo heb ik een olie voor je gezicht gekocht in de geur Sweet Orange + Lavender. Deze olie kun je op droge plekjes smeren of je kunt een druppeltje mengen met je foundation (zodat je een beetje een glanzend effect krijgt). Verder heb ik meteen sponsjes meegenomen om foundation mee aan te brengen en line filler voor al mijn rimpels ;) haha. Ik heb de foundation (waar ik dus erg benieuwd naar was) vanochtend meteen uitgeprobeerd en hij is echt zo mooi als ik gehoopt had. Echt een aanrader dus! (ik vind 'm veel fijner dan de foundation die ik had, dus dit is echt iets dat ik zeker blijf gebruiken). Hierboven kun je alles op de foto bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...