maandag 1 maart 2010

Book to buy: Living Out Loud

Creatief wonder Keri Smith heeft al heel wat boeken op haar naam staan en als echte Crea Bea moet je toch eigenlijk wel minimaal een boek van haar in je kast hebben staan. Althans, in je kast zet je 'm waarschijnlijk niet zo snel neer want haar boeken staan over het algemeen vol met gekke creatieve opdrachten en inspirerende ideeen. Zo ook Living Out Loud, een boek dat ik zeker nog wil aanschaffen (ik heb de door haar gemaakte Wreck This Journal en This Is Not a Book al). Al eerder loerde ik op internet naar deze titel, maar hij was een tijd lang uitverkocht @ Bol.com en ik kom 'm nergens anders vinden. Maar ik zou dit bericht natuurlijk niet schrijven als dat nog steeds het geval was... Inderdaad, hij is weer te bestellen! Hier nog even een korte beschrijving: Living Out Loud is een erg leuk boek om je creatief mee uit te leven. Het is eigenlijk een groot doe-boek vol tekeningen, oefeningen, tips, leuke stickertjes, kaarten en creatieve ideeën. Je kunt er dus zowel in schrijven als tekenen, plakken en lezen. Kortom: een boek dat je je inspireert en uitdaagt ‘to live out loud!’ Je kunt 'm hier >>> bestellen voor € 16,99.

3 opmerkingen:

  1. welke van de boeken is het leukst? want ik ben aan het twijfelen welke ik zal kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Ik heb Living Out Loud nog niet (maar die lijkt me dus wel erg leuk!) Wreck this Journal is voor sommige mensen misschien wat ver gezocht (je moet 'm echt 'wrecken', dus meenemen onder de douche, een pagina verbranden, van een hoog gebouw af gooien etc. Al staan er ook andere dingen in hoor!) In This Is Not A Book staan ook volop (crea) opdrachten maar iets minder 'spectaculair' (om het zo te verwoorden, en dat bedoel ik niet negatief) dan Wreck This Journal. Laat me weten voor welke je bent gegaan als je wilt, ik ben benieuwd! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had This is not a book besteld, en gister kon ik hem eindelijk ophalen.
    Bedankt voor je reactie!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...