dinsdag 23 maart 2010

Bestelling van The Beauty Bakery

Pas geleden vertelde ik je over de nieuwe webshop The Beauty Bakery (klik hier om naar het artikel te gaan). Afgelopen zondag heb ik er een aantal leuke spulletjes besteld die vandaag al zijn binnengekomen! Ik heb ze gefotografeerd op mijn etagere (de foto's kun je hieronder bekijken). Ook heb ik een kort filmpje gemaakt (mijn eerste filmpje, haha!) waarin ik ze even laat zien. Ik moet er even bij zeggen dat de kwaliteit niet geweldig is, het nogal rommelig is op de achtergrond, het zeepje skin doctor heet en niet van skin doctor is (zoals ik zeg in het filmpje) en ik totaal geen verstand heb van monteren ed. dus helaas geen leuke muziekjes en teksten tussendoor. Het is dus een simpel huis tuin en keuken filmpie geworden ;) Ook wat bestellen bij The Beauty Bakery? Klik hier >>>




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...