vrijdag 5 maart 2010

Confessions of a shopaholic

Hoi allemaal! Ik was even twee dagen weg (een dagje sauna, hotelovernachting & een dagje shoppen). Heb leuke dingen gekocht voor het voorjaar (zie de foto hieronder). Een blauw jurkje van Mexx, een rokje met bloemenprint van Oasis en een top van Costes (want ja, ik wilde natuurlijk wel een kledingstuk hebben dat matcht met mijn nieuwste Chanel Orange Fizz nagellak ;) ) Verder heb ik ook nog iets leuks gekocht op beautygebied, namelijk een EyeLightener van Cargo (bij de Sephora, waar je nu trouwens 25% korting krijgt op alle make-up!) Dit is een soort stick met twee kanten, de ene kant kun je gebruiken voor je binnenste ooghoeken en de andere kant voor onder je wenkbrauwen. Hierdoor spreken je ogen meer en krijg je een open en frisse blik. De medewerkster van de Sephora deed het bij me op, en ik was meteen verkocht! Het geeft een erg mooi effect, een aanrader dus! Je kunt trouwens kiezen uit drie verschillende tinten. Hieronder zie je twee fotootjes van de EyeLightener.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...