donderdag 8 april 2010

Antwerpen here I come!

Morgen ga ik een dagje naar Antwerpen! :) Hopelijk is het net zulk mooi weer is als het het hier vandaag was, want dan ben ik extra blij! Ik ben inderdaad maandag pas teruggekomen uit Barcelona en ga nu alweer shoppen in andere superleuke stad. Aso he? ;) En dan ga ik deze maand ook nog een citytrip maken naar Berlijn. Maar goed, morgen wordt dus een gezellig dagje bijkletsen met vriendinnen, lekker lunchen, een terrasje pakken (indien de zon schijnt) en uiteraard SHOPPEN! Ik wil sowieso een bezoekje brengen aan COS, Urban Outfitters, Zara en New Look. Verder ga ik de andere ladies proberen over te halen om te lunchen bij Lombardia (mijn favoriete eettentje in Antwerpen. Zie: www.lombardia.be). Mocht jij toevallig nog tips voor me hebben (leuke straatjes, winkeltjes etc) zet die dan vanavond hieronder neer als reactie. Thanks alvast! En nu maar even checken hoe laat de trein vanaf Schiphol vertrekt..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...