maandag 26 april 2010

Shoptip: Diary-de-luxe

Ik heb iets met notebooks. Ik kan er gewoon niet genoeg van hebben, groot of klein, met of zonder lijntjes, met een opvallende print of simpel, ik wil ze gewoon allemaal hebben! Ik geef ze altijd een mooi plekje en zo nu en dan gebruik ik er eentje. Waar gaat dit naartoe? Nou, ik heb mijn zinnen weer op een speciaal exemplaar gezet. Ik bracht net een bezoekje aan Homemadehappiness.nl en daar was-ie: het exemplaar dat perfect bij mijn collectie past! Ok, ik moet er bij vertellen dat het eigenlijk een schrift is en geen notebook, maar wat dan nog, leuk is-ie wel! Verder is het niet zomaar een schriftje... Het is er een met een doel, en wel: positief in het leven staan. Hieronder kun je de beschrijving lezen. Voor €4.00 kun je 'm hier >>> downloaden, printen en zelf in elkaar zetten. Je kunt kiezen uit drie verschillende designs.

"Life is short, and it's up to you to make it sweet!"
In dit lieve schrift schrijf je elke dag 5 positieve punten op die je die dag zijn overkomen - zo focus je je op de goede dingen in je leven en word je een ras-echte positivo. Zie je wel, dat glas is halfvol! Ook heel geschikt voor die vriendin die twijfelt: over wel of toch niet die nieuwe baan, dat weekendje weg met vriendinnen of...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...