donderdag 22 april 2010

Dagje fotograferen & shoppen in Rotterdam

Niet zoveel nieuwe posts vandaag want ik was pas om 22:00 thuis van het dagje Rotterdam waar ik laatst over vertelde (voor iedereen die dat niet heeft gelezen: ik was in Rotterdam voor een productie van een tijdschrift waar ik de foto's voor maak). Het was een lange maar superleuke dag! We hebben leuke winkeltjes gevonden en vastgelegd, heerlijk gelunchd, tussendoor geshopt, van het zonnetje genoten onder het genot van een kop muntthee en een Lilly's cupcake (yummie!) en tot slot zijn we uit eten geweest bij Level, een restaurant in het centrum van Rottterdam, waar we heerlijk genoten hebben van brood met diverse smeerseltjes, dorade, tomatenrisotto, tijgergarnalen en friet. Het was dus een zeer geslaagde dag en de editie met daarin de foto's zal in juni in de winkels liggen. Hieronder vast wat kiekjes van vandaag. Ik zal morgen mijn aankopen showen.


Klik op de afbeelding voor een vergroting

1 opmerking:

  1. hey daan

    ziet er echt leuk uit je blog, echt gaaf dat je alles zo bijhoudt.
    hoe gaat het verder met je? en hoe gaat het thuis, ik kom wel eens leuke spulletjes tegen die je ook voor je blog kan gebruiken ik zal ze in het vervolg bewaren als ik iets tegen kom
    heb je blonde plukken in je haar, volgens mij zie ik dat op de foto.
    ziet er echt leuk uit?
    ik heb permanent geprobeerd maar het pakt niet echt, nu is mijn haar wel beschadigd dus probeer ik het over een aantal maanden nog een keer maar dan met een ander spul en een andere kapper

    groetjes susan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...