donderdag 22 april 2010

Flow nieuws!

Iedereen die de nieuwe Flow (sinds vandaag in de winkel) gekocht heeft weet het al, maar of voor iedereen die 'm nog niet heeft aangeschaft heb ik een leuk nieuwtje! Of eigenlijk DRIE... Deze zomer brengt Flow namelijk een vakantieboek uit (hebben!) en in augustus zal de eerste Flow agenda (die je hieronder kunt bekijken) verschijnen! Die wil ik zeker hebben, want na al 3 jaar een simpele HEMA agenda te hebben gehad (ook niets mis mee hoor) vind ik dit toch net iets leuker klinken: Het is een echt liefde-voor-papier-ding geworden. Met na elke maand een papieren cadeautje (stickers, kleurplaten, cadeaulabels, kalender, briefpapier et cetera) en naast ruimte voor de gewone agendazaken ook veel ruimte voor notities en (not) to-do-lijstjes.

Zowel het vakantieboek als de agenda zullen helemaal 'Flow' zijn en daarom zijn het natuurlijke echte musthaves voor iedereen die het blad net zo geweldig vindt als ik :) Houd www.flowmagazine.nl dus in de gaten, daar zal vast ook nog informatie op komen te staan. Het laatste nieuwtje is extra leuk en heb ik daarom tot het laatst bewaard ;) *Trommegeroffel*... De Flow website is vernieuwd en is nu een blog geworden! Ja ja, de Flow redactie gaat ook online allerlei mooie en inspiratievolle dingen met ons delen. Nieuwsgierig? Klik op de link hierboven om er een kijkje te nemen (het adres is hetzelfde gebleven).

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...