dinsdag 13 april 2010

Manhattan Skyline Tweezerman

'Zou het toch niet eens tijd worden om mijn knalroze Tweezerman te vervangen' zegt een hebberig stemmetje in mij. 'Welnee' antwoord mijn ik-moet-wat-minder-dingen-kopen-die-ik-niet-echt-nodig-heb stemmetje. 'Het is niet voor niets dat je een echte Tweezerman altijd gratis kunt laten slijpen zodat ie weer supergoed werkt, daardoor hoef je juist GEEN nieuwe te kopen'. Je raadt het al, ik heb zojuist een mooie Tweezerman gespot waarvan ik meteen hebberig werd. Deze zwart met witte Manthattan Skyline Tweezer is een echte eyecatcher en het is ook nog eens een limited edition (extra bijzonder)! In Juni veschijnt deze speciale variant ter gelegenheid van het dertig jarig bestaan van Tweezerman. Hij zal rond de 25 pond gaan kosten en het is niet bekend of ie ook in Nederland te koop zal zijn. Ik luister maar naar het wijze stemmetje en ga maar eens uitzoeken waar ik mijn knalroze epileerwonder kan laten slijpen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...