dinsdag 6 april 2010

Terug uit Barcelona + new shoes ♥

Hola! Ik ben terug uit Barcelona. 'Helaas' moet ik er meteen bij zeggen want ik had nog zo twee weken (of eigenlijk ook wel langer) willen blijven. Het weer was echt top (ik heb zelfs een aantal keer op teenslippers gelopen!) de sfeer was erg goed, het eten was echt lovely en ik had voor de volle 100% een vakantiegevoel! Kortom ik heb me zeer goed vermaakt. Het voelde daar al echt als voorjaar (hier vandaag trouwens ook). De vogeltjes vloten volop en in een groot park vlogen zelfs papegaaien! Blauwe lucht, palmbomen, zonneschijn, bloeiende bomen, luieren op terrasjes met een cocktail en wat tapas, mensen kijken en shoppen bij schattige winkeltjes en grote bekende winkelketens. Heerlijk! Ik kan je vertellen dat je Nederland, internet, televisie en werk dan al héél snel vergeten bent. Nog nooit in Barcelona geweest? Dan moet je er zeker een keer naartoe hoor! Het is een mooie stad waar je eigenlijk alles hebt. Kleine winkeltjes, leuke restaurants, bars en lounges, een gezellige sfeer, grote winkelstraten, cultuur en niet te vergeten Barcelonetta, het strand! Mocht je binnenkort gaan en nog wat tips willen, stuur me dan een mailje :) Ik zal straks wat foto's plaatsen, Hier eerst een van mijn aankopen: ♥ shoes!

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...