zondag 25 april 2010

My Wonderful World Of Fashion

In december schreef ik op Little DNLL al een berichtje (zie hier >>>) over het interactieve kleurboek voor fashionista's: My Wonderful World Of Fashion. Een boek dat al een tijdje op mijn oh-zo-lange boeken wishlist staat. Gisteren kwam ik 'm ineens tegen bij ID, een van mijn favoriete winkeltjes uit Haarlem. Er stond er nog maar eentje en toen wist ik dat het meant to be was! ;) Ik heb 'm dus meteen meegenomen en ga 'm vanavond op mijn gemak even doorbladeren. Wat ik er tot nu toe snel van gezien heb ziet er in ieder geval erg leuk uit, het is zeker een echte musthave voor Crea Bea's! Dus mocht je binnenkort jarig zijn of jezelf willen trakteren op iets anders dan een nieuw shirtje dan is dit dus zeker een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...