woensdag 21 april 2010

Dagje inspiratie

Wat een inspirerende dag was het vandaag! Ik verliet het pand nog net niet fluitend, maar het scheelde niet veel. Blauwe lucht, het zonnetje scheen, een dagje Media Parade @ Sanoma (waar je bij sommige presentaties/sessies de zaal echt verliet met een positief, energierijk en inspirerend gevoel) en een zuurstofbar waar je even heerlijk kon ontspannen met behulp van een dosis zuurstof in diverse uhmm.. smaken! Gisteren ben ik naar een geweldige presentatie van fotograaf Govert de Roos geweest. Dat was echt ontzettend leuk! Ik ben grappige dingen te weten gekomen en hij vertelde leuke verhalen over zijn werk (dat hij al 40 jaar doet!). Verder was ik gisteren aanwezig bij Albert Verlinde die het blad Grazia besprak maar dat vond ik wat minder.

Vandaag was het tijd voor 'Video maken kan iedereen' wat ging over online video, de populariteit en de groei ervan en ook kwamen er allerlei handige tips en gadgets op video gebied aan bod. Ik kreeg meteen zin om een van de camera's die geshowd werd aan te schaffen en filmpjes te maken, haha! 'S middags was het tijd voor een bezoekje aan Flow (www.flowmagazine.nl) waar 'De geur van zelfgebakken cake' plaats vond. Dit was een limited sessie waar slechts 20 mensen bij aanwezig konden zijn, dus gelukkig had ik direct ingeschreven zodat ook ik naar de verhalen van de creative makers van mijn favoriete tijdschrift kon luisteren.

Bij binnenkomst kreeg ik direct het Flow gevoel. Er stond een lange witte tafel met daarop 20 kop en schotels (van die oma kopjes die allemaal verschillend zijn met bloemetjes erop) theepotten en... zelfgebakken cakes! Onder het genot van een plakje 'verse' cake en een kopje thee werd er verteld hoe Flow tot stand is gekomen, wie er aan mee werken, wat erbij komt kijken, waar de inspiratie vandaan komt, mochten we de mappen met lezerspost bekijken (leuk om te weten: alle kaarten en brieven worden persoonlijk beantwoord) en mocht iedereen van alles vragen. Na afloop kregen we de allernieuwste Flow mee (die volgens mij nog niet in de winkel ligt), een Flow doosje met daarin kaarten, etiketten en postpapier en een schrift met potloodjes. Leuk leuk leuk!

Toen besloot ik dat het tijd was voor wat extra zuurstof en ben ik een kwartiertje aan de (zuurstof)bar gaan zitten. Dat geeft een opkikker zeg, geef mij ook zo'n ding! Kortom: een leuk en inspirerend dagje! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...