zondag 11 april 2010

Book to buy: Manolo Blahnik Drawings

In Antwerpen stond ik in de Urban Outfitters met het boekje Manolo Blahnik Drawings in mijn handen. Een schattig inspiratievol boekje vol met mooie illustraties van Manolo Blahnik schoenen. Even overwoog ik dit lieve exemplaar te kopen om toe te voegen aan mijn inspiratie-boeken-collectie, maar aangezien ik al drie andere boeken had gekocht (zal deze nog showen) en mijn Billie boekenkast van IKEA ook maar beperkt de ruimte biedt, besloot ik om 'm toch (nog) maar niet te nemen. Ik ben net even naar Bol.com gesurfd om te kijken of ze 'm daar ook hebben, en dat was dus het geval. Daarom wil ik iedereen die ook gek is op inspiratievolle boeken of de ambitie heeft om een groot schoenenontwerper te worden, er even op attenderen. Hierboven kun je vast een aantal van de tekeningen bekijken. Leuke stijl he!? Het boekje kost € 15,99 en is hier >>> te bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...