woensdag 14 april 2010

Nobody here

Jaren geleden (ik denk wel zo'n vijf jaar!) ontdekte ik de website www.nobodyhere.com. Ik vond het een grappige site omdat het heel iets anders was dan dat je normaal op internet tegenkwam, en je er constant op dingen klikken (er zijn woorden waarop je kunt klikken of je kunt sprongen maken door op een bepaald icoontje te klikken) waardoor je weer op een ander deel van de site belandde. Ongeveer een jaartje geleden dacht ik plots weer aan de site maar ik kon niet meer op de naam komen. En guess what, deze week kwam ik 'm heel toevallig weer tegen op een forum! Tijd om 'm dus even met jullie te delen. Ik vind het echt een leuke site voor als je even niks te doen hebt. Ga naar Nobody Here >>>‏

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...