maandag 26 april 2010

Lief cadeautje: cute cupcake ketting

Met veel plezier heb ik de afgelopen 2,5 jaar voor Fancy (en later ook voor Flair) gewerkt, en na deze week zit het erop. Jep, aan alles komt natuurlijk een keertje een eind. Een dubbel gevoel. Aan de ene kant vind ik het jammer, maar anderzijds voelt het juist heel goed. Het is tijd voor iets nieuws, tijd voor nieuwe uitdagingen en om mezelf verder te ontwikkelen. Afgelopen vrijdag had ik mijn afscheidsetentje en ben ik gezellig met collega's wezen eten in de stad. En... ik kreeg een geweldig leuk cadeautje dat ze speciaal voor me hadden uitgezocht bij Applepiepussy.com, een zilveren ketting met daaraan een zilver cupcake-je! How cute!! Echt heel lief, en ben er echt blij mee. Hierboven kun je 'm bewonderen en mocht je 'm zelf ook heel lief vinden dan kun je natuurlijk even gaan shoppen bij Applepiepussy.com ;)

PS. Per 1 mei heb ik tijdelijk een nieuwe uitdaging. Maar voor tussendoor of daarna zoek ik ook nog leuke opdrachten/uitdagingen. Mocht je iemand nodig hebben of iemand kennen die een creatief iemand zoekt (mag ook tijdelijk zijn of voor losse opdrachten), dan hoor ik het natuurlijk graag via mijn mail
sodifferentthanbefore@hotmail.com. Mijn interesses zijn erg breed. Ik ben gek op schrijven, fotograferen, beeldbewerken, photoshoppen en alles wat daarmee te maken heeft. Ook heb ik met die werkzaamheden al aardig wat ervaring. Alvast bedankt! :)

2 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig kettinkje! :)
    Maar 't blijft jammer dat je weggaat!
    Hopelijk vind je snel een andere leuke baan!
    x Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Marieke :) Ja, cute he? Jazeker! Maar ik blijf je blogs volgen hoor! Ja ik heb nu al tijdelijk iets nieuws waar ik veel van kan leren en daarna zie ik het wel weer ;) X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...