maandag 19 april 2010

Spa Wisdom collectie van The Body Shop

Vandaag viel mijn oog op een fijne collectie van The Body Shop. Een mooie reminder, want eind januari heb ik al een van de producten getest (lees hier >>> het artikel) en die vond ik erg fijn. Ik heb het over de Spa Wisdom lijn van The Body Shop. Deze lijn bestaat uit vier verschillende collecties: Africa (een heerlijke geur!), Japan, Morocco en Polynesia. Iedere collectie heeft haar eigen scrubs, bad- en doucheproducten, bodylotions, bodysprays, verzorgende balsems, oliën en geurkaarsen. Omdat geuren niet echt goed te beschrijven zijn, kun je het beste binnenkort gewoon even een filiaan binnenstappen om daar te bekijken welke je het lekkerste vindt ruiken (en jezelf vervolgens meteen even verwennen met een product uit die collectie natuurlijk! ;-)) Ik ga zeker iets uit de Afrika collectie aanschaffen want die rook echt lovely! Ben benieuwd hoe de rest ruikt, snel even naar The Body Shop dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...