maandag 26 april 2010

Book to buy: Illustration Now 3

Ik mag nog wel een Billie boekenkast van IKEA gaan aanschaffen want ik heb alweer een boek toegevoegd aan mijn boeken wishlist! Het gaat om Illustration Now 3, een uitgave die echt een lust voor het oog is, want het boek staat vol met prachtige illustraties. Het wordt omschreven als een gids met daarin illustraties van de 150 beste illustratoren van dit moment. Het boek staat dan ook vol met tekeningen in verschillende soorten stijlen. Het is dus een goede inspiratiebron voor iedereen die tekenen/schilderen leuk vindt. Illustration Now 3 kost ongeveer £17.49 en is helaas niet via een Nederlandse webwinkel te bestellen (ik kon 'm niet vinden in ieder geval). Wel vond ik 'm op Amazon.co.uk dus daar zou je ook even kunnen kijken mocht je 'm graag willen hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...