woensdag 19 mei 2010

De nieuwe LINDA is blij

Ja, ik ben een lezeres van de LINDA. Maar nee, ik heb geen abonnement. Op geen enkel blad trouwens. Wel koop ik de LINDA bijna iedere maand net als de Flow (die helaas dan weer niet iedere maand verschijnt) en verder lees ik zo af en toe Psychologie Magazine. Verder lees ik eigenlijk niet zoveel tijdschriften. Zo nu en dan koop ik wel eens een ander blad los, maar niet vaak. Doordat ik voor mijn werk en blog veel op internet zit heb ik veel dingen die in de bladen staan al ergens gespot of gelezen (blogs en websites kunnen de nieuwste trends, musthaves en nieuwtjes natuurlijk direct plaatsen, terwijl er bij het maken van een blad een veel langer proces aan vooraf gaat). Maar goed, ik had het over de LINDA. Mocht je dit blad niet kennen of nooit gelezen hebben dan kan ik je vertellen dat iedere uitgave heeft een bepaald thema heeft. Leuk vind ik dat. Een groot deel van de inhoud sluit daar dan altijd vlekkeloos bij aan. En dat brengt me bij de reden dat ik nu over LINDA vertel. De nieuwe ligt namelijk sinds vandaag in de winkel en het thema is... BLIJ! :) Dus mocht je op zoek zijn naar wat blijheid ;) of gewoon eens een ander magazine willen uitproberen, dan is dit nummer misschien wel wat voor jou! Ik ga 'm in ieder geval deze week even aanschaffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...