zondag 16 mei 2010

It's my birthday!

Goedemorgen allemaal! Vandaag ben ik weer een jaartje ouder geworden ;) En op deze voor mij speciale dag schijnt het zonnetje hier al heerlijk! Ik hoop dat ie dat de hele dag blijft doen want dat zou een leuk extra cadeau zijn. En over cadeaus gesproken, ik ben net al flink verwend met SUPERMOOIE cadeaus :D. Heb natuurlijk als snel even wat vastgelegd. Zie de foto's. In het kleine doosje zat een Michael Kors horloge (dat ik wel zelf had uitegezocht) en mijn Crea Bea mams had het geweldige blik gevuld met nog allerlei andere mooie cadeautjes. Zo heb ik glazen van Bodum gekregen (met een soort dubbele bodem/ruimte), spulletjes van Rituals, een vestje, een shirtje, een dvd, een broche, een chocolade fotolijst (geen echte choco hoor, het ziet er alleen zo uit), hartjes van chocolade (die je dan weer wel kunt opeten) en nog een aantal ander dingetjes. Ben erg verwend in ieder geval :) PS. Ik ga zo verklappen waar ik het gisteren nou precies over had (zie vorige bericht) en daarna ga ik snel verder met de taarten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...