donderdag 13 mei 2010

lekker geurtje: Love & Luck

Toen ik vorige week een nieuw flesje New Delhi nagellak van W.I.C. bij de Douglas kocht, kreeg ik er een proefmonstertje bij van een geurtje. Meestal vergeet ik parfumtesters te gebruiken, maar deze verpakking zag er leuk uit en na 'm even 'geinspecteerd' te hebben (nadat ik mezelf ooit vlak voordat ik naar een feestje ging besprenkeld heb met een testgeurtje dat HEEL vies was, spray ik het altijd eerst op een papiertje voordat ik de geur aan mezelf 'hang'), bleek het best lekker te ruiken en inmiddels is de piepkleine flacon al zo goed als leeg. En ja, het is wel zo handig om nu ook even te melden over welk geurtje ik het precies heb ;) Het is een geurtje van Ed Hardy en het heet Love & Luck. Mocht je binnenkort bij de parfumerie staan, ruik er dan maar eens aan. Ik weet dat parfum smaken heel erg verschillen, maar wie weet vind jij het ook lekker :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...