woensdag 26 mei 2010

Rood met witte stippen

Ik ben gek op eten maar ook op alles daaromheen! Want leuke servetten, mooie glazen, grappige bekers, hippe placemets, schattige kopjes en opvallend bestek maken eten nog leuker! Met mooi weer eten we natuurlijk graag buiten (alhtans, ik wel!). Lekker aan de tuintafel, gezellig zomers met de BBQ of een middagje picknicken met vriendinnen, sandwiches, smoothies en cupcakes... Ok, ik mag dan net een heerlijke pizza en een goddelijke Italiaans ijsje op hebben, het water loopt me alweer in de mond want ik zie het al helemaal voor me. Maar goed, ik zag deze leuke accessoires voor bijvoorbeeld een picknick op www.madame-charlotte.nl. Snel dus maar even een picknick inplannen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...