vrijdag 14 mei 2010

Filmpje Berlijn

WAARSCHUWING: als je allergisch bent voor valszingende mensen of slecht gemonteerde filmpjes ga dan vooral het onderstaande filmpje NIET bekijken.
Wat een ramp zeg, dat monteren! Ik dacht dat doe ik wel even, maar mooi niet! Het is waarschijnlijk de eerste en de laatste keer geweest dat ik het programma Moviemaker heb gebruikt. Ik maak meteen even van de gelegenheid gebruik: heeft iemand tips over programma's waar wel mee te werken valt? Dit programma was zo traag als het maar kan. Zodra ik als eerste een schermpje wilde toevoegen met tekst (het begin van het filmpje) kon ie 'm niet opslaan! (10x geprobeerd, dus het werkt echt niet). Ook kan ik wel effecten toevoegen maar de overgangen werken niet. En dan het allerergste, ik kan tussendoor alleen horen wat ik heb gemaakt en niets zien. Daarvoor moest ik het filmpje contstant opslaan en dan in de Media Player bekijken. Maar goed, genoeg geklaagd. Geen mooie overgangen, geen leuk achtergrondmuziekje, geen teksten maar alweer een huis tuin en keuken filmpje van de citytrip naar Berlijn :) PS. het moge duidelijk zijn dat wij vooral gek zijn op eten, drinken, zingen, gek doen en make-up ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...