dinsdag 4 mei 2010

Filmpje: I say a little prayer for you

Op het moment ben ik hard aan het meezingen met het filmpje dat je hieronder kunt bekijken. Het is een scene uit een (nogal oude) romantische komedie: My Best Friends Wedding. Een van mijn favoriete films waarvan ik niet eens meer precies weet hoe VAAK ik 'm al heb gezien. Mocht je dit van dit genre films houden en 'm niet gezien hebben: doen! Naast dat ik gek ben op romcoms zitten er in deze films volop Burt Bacharach liedjes (I like!) en spelen er een aantal grote namen mee zoals Julia Roberts & Cameron Diaz. Verder mag de acteur die Michael speelt (Dermot Mulroney) er ook best zijn (als is ie nu NOG ouder dan in het fragment, maar dat terzijde ;-)) In het filmpje doen George (die gay is) en Juliane (Julia Roberts) alsof ze een relatie hebben om Michael jaloers te maken (Juliane is verliefd op Michael en wil een stokje steken voor het huwelijk tussen hem en Kimberly (Cameron Diaz). Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is (al is het wel een scene midden uit de film, dus of het ook leuk is als je het stuk daarvoor niet gezien hebt weet ik niet), en anders moet je 'm maar gewoon gaan kijken! Nog romcom tips? Laat het me weten in een reactie hieronder :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...