donderdag 27 mei 2010

Pssst, geheimpje!

Grote kans dat je deze website (en de boeken die er van de inzendingen zijn gemaakt) allang kent maar toch ga ik het er even over hebben: de website Briefgeheimen.nl. Geweldig om geheimen van anonieme mensen te lezen. Sommige dingen zijn schokkend, andere lachwekkend of zelfs herkenbaar. Helaas kun je zelf geen geheimen meer insturen anders was ik wel even aan de slag gegaan ;) Dus mocht je je binnenkort eens vervelen, surf er dan eens naartoe en lees en bekijk het zeer uitgebreide archief. Weet je wat me leuk lijkt (ik bedenk dit ter plekke) als jullie ook een geheimpje (verpakt in een creatief/origineel plaatje) mailen, LittleSecrets! Nou ben ik al enthousiast bij alleen het idee, maar wie weet zijn jullie dat allemaal niet, haha. Ach ik zie het wel! Ik wacht het gewoon af. Mail je grappige of bijzondere geheimpje naar sodifferentthanbefore@hotmail.com onder vermelding van LittleSecrets. Mocht ik daadwerkelijk geheimen ontvangen dan plaats ik deze uiteraard op LittleDNLL en ja, wel anoniem natuurlijk! ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...