dinsdag 25 mei 2010

Originele versieringen van LITTERsf

Armbanden, kettingen, ringen, oorbellen en piercings. We kunnen ze allemaal het etiket 'sieraden' opplakken. De een houdt er niet van, de ander houdt het bij een simpele ring en weer een ander loopt er graag bij als kerstboom (ik overdrijf niet, ik ken zo iemand).

Maar goed dat moet iedereen natuurlijk lekker zelf weten. Ik richt me nu even tot het deel dat naar originelere lichaamsversiering op zoek is. Nee ik heb het niet over tattoos, maar over sieraden voor de niet standaard-sieraden-onderdelen van het lichaam. Op www.littersf.com vind je deze ontwerpen waarbij je bijvoorbeeld kunt kiezen uit iets leuks voor om je schouder, een ketting om je bovenbeen, bling bling op je hoofd (dit is niet negatief bedoeld) of wat stoere kettinkjes voor om je schoenen.

Klink apart? Dat is het ook! Maar in de goede zin van het woord, want er zitten zeker bijzonder items tussen. Persoonlijk spreken niet alle varianten uit de webshop me aan, maar ik heb toch een aantal dingen gezien waarmee ik rond zou kunnen lopen of die ik echt wel origineel vind. Ach, je moet zelf maar even gaan kijken op www.littersf.com Ohja, en laat je vooral inspireren door deze shop want van de prijzen word je niet zo blij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...