dinsdag 4 mei 2010

Shoptip: Herôme Goodiebag

Toen ik net een bezoekje bracht aan Zester.nl zag ik een goodiebag staan waarvan ik direct dacht: hebben! Het gaat om een pakket van Herôme (wordt aangeboden via het tijdschrift Yes) met daarin een boel leuke spulletjes voor je nagels. Op de foto hierboven zie je wat er allemaal in zit. Als die groene W.I.C. nagellak inderdaad New Delhi is, dan heb ik 'm al en kan ik je vertellen dat het een supermooie kleur is! (ik wil er graag nog eentje hebben). De rode lak komt goed van pas in de zomer: voor de teennagels en ook de andere pastelkleuren matchen vast wel een keer mooi met een bepaalde outfit.

Wat er verder allemaal in zit? Caring Nail Polish Remover (t.w.v. € 7,99), Corrector Pen (t.w.v. € 9,99), Glass Nail File travelsize (t.w.v. € 9,99), Wonderpen (t.w.v. € 9,99), One Minute Manicure (t.w.v. € 19,99), 24 Hours Protective Hand Cream (t.w.v. € 9,95), 4 flesjes € 97,90 en zoals ik al zei 3x W.I.C. nagellak (t.w.v. € 7,50 per stuk). De goodiebag kost normaal € 97,90 maar je betaalt nu slechts € 19,95 (= € 4,95 verzendkosten). Meer info of bestellen? Klik hier >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...