maandag 10 mei 2010

My Wonderful World Of Fashion

Nee, dit is geen oud bericht. Ik heb inderdaad al twee keer eerder over het boek My Wonderful World Of Fashion geschreven (toen ik vertelde dat ik 'm graag wilde hebben + wat het precies was en toen ik 'm gekocht had). Niet gelezen? Klik hier om te lezen wat het is. Omdat ie zo ontzettend leuk is, bedacht ik me dat ik iedereen daar toch nog even op wil attenderen. Bijna iedere avond pak ik 'm er even bij en werk ik aan een willekeurige pagina. Soms wat kleurwerk, soms zelf 'ontwerpen', soms patronen bedenken en tekenen en meer van dat soort leuke dingen. Sommige dingen weet ik natuurlijk nog niet omdat ik ze nog niet heb gedaan, want ik heb niet gespiekt zodat het een verrassing blijft :) Dus nogmaals: als je creatief bent is dit echt een leuk item om te hebben, en als je creatief bent en van mode houdt, moet je 'm zeker bestellen! Waar? Voor € 17,99 bij bijvoorbeeld Bol.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...